Головна » 2017 » Квітень » 20 » Снайпер. Ціна перемоги: Огляд гри
10:23
Снайпер. Ціна перемоги: Огляд гри

Швидкості девелоперського процесу в City Interactive позаздрить будь-який розробник. Правда, нічого дивно в таких високих темпах виробництва немає - продукти поляків можуть шльопати навіть голодні діти Африки, дай їм в руки мишу і клавіатуру. Буквально за пару місяців горе-творці розродилися відразу двома «хітами» в жанрі FPS: Terrorist Takedown 2 і Sniper: Art of Victory ( Снайпер. Ціна перемоги - за даними «Нового Диска» ). Наступні кілька абзаців тексту відносяться до WW2-лихові безіменного радянського солдата. 

У своєму новому творінні автори вирішили відійти від тематики світового тероризму, звернувшись до не менш заїждженому сеттінгу Другої світової. Вже, власне, з цього моменту стало зрозуміло, що в грі не обійдеться без прямих паралелей з іншим снайперським проектом Sniper Elite , та й вони тут - пряміше нікуди. За великим рахунком «Ціна перемоги» - малобюджетна копія дітища Rebellion Software . Причому деколи масштаби копіювання доходять просто-таки до жахливого розмірів. 

Ці тайтли об'єднує багато чого: структура місій, набір зброї, геймплейні елементи. Різниця лише в тому, що Sniper Elite ще може похвалитися певний іграбельності, а польський клон - немає. 

Прихопивши з собою убогий джентльменський комплект - дві гвинтівки, табельний пістолет і ніж - червоноармійський стрілок вирушив по німецькі душі. Протяжність безглуздою епопеї обчислюється вісьмома (судячи з усього, улюблене число City Interactive - досить згадати кількість рівнів в їх інших проектах) коротенькими місіями. Завдання перед бійцем ставиться одна і та ж: підірвати, вбити, дістати інформацію. Спосіб проходження етапів, єдиний і неповторний, - тотальне знищення всього живого в межах локації. Нелінійність відсутня як клас, від невідомих доріжок героя рятують невидимі стіни, дбайливо розставлені ледачими дизайнерами. 

Перестрілки з фашистами, по суті, на яких і повинен був базуватися місцевий геймплей, нудні до неподобства. AI безнадійно дурний. Прихвосні Третього Рейху не помічають ворога з відстані далі десяти метрів і всіляко ігнорують смерть ближніх однополчан - можна методично знімати по черзі присутніх в купу солдатів, благо ніхто з них не підніме тривогу, побачивши полеглого товариша. Розрекламовані снайперські дуелі також не витримують ніякої критики - Прокачані «вороги біля воріт» на практиці виявилися не набагато сильніше рядових фріців. 

Але найжахливіше в Sniper: Art of Victory - графіка. Витративши всі заощадження на «моторчик» для Terrorist Takedown 2 , розробники віддали на розтерзання програмістам бородатий Chrome Engine. Тому не варто дивуватися розпливчастим структурам, мертвим спецефектів і надмірно похмурим фарбам (і дощовий Сталінград і сонячна Італія виглядають однаково): тут вам не Brothers in Arms .
 

***



Халтурно калька з далеко не найкращої екшену, черговий предмет інтер'єру. 

Плюси: досить демократичні системні вимоги. 
Мінуси: вся гра - один суцільний мінус.

Переглядів: 978 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar