Рівно рік знадобився EA Los Angeles , щоб під палючими променями каліфорнійського сонця змайструвати перше доповнення до тіберіумную відгалуження серії Command & Conquer . Kane's Wrath з'явилося якраз на піку інтересу до недавно анонсованої Red Alert 3 . Бойові ведмеді і червонопрапорні дельфіни викликали справжній фурор в журналістському середовищі - прем'єра нових пригод беззмінного месії NOD пройшла тихо і без особливої уваги з боку пишучої братії. Та й якщо бути відвертим, гідних моментів в експаншене - кіт наплакав: стандартний набір з нових місій, свіжих юнітів і додаткових фракцій, розрослися до позначки в дев'ять штук.
Від гри до гри «електроніки» із завидною завзятістю пригощають нас відеовставками з живими акторами, що стали вже притчею во язицех, - данина традиціям, бачте. При цьому розробникам абсолютно наплювати на те, що режисура даних роликів ні годиться в підметки навіть витворам всенародного улюбленого Уве Болла, від «прикрашають» екран спецефектів хочеться сховатися під ковдру і заплющити очі, а ролі ключових персонажів виконує весь третій ешелон голлівудської фабрики мрій. Набагато більше користі було б від анімаційних GC-вставок, правда, фанати, становлять абсолютну більшість серед потенційних покупців аддона, не зрозуміли б. Тому, доведеться знову насолоджуватися кривляння другосортних лицедіїв, які заробляють на хліб зйомками в нескінченних, однотипних телесеріалах.
Сценарій Command & Conquer 3: Kane's Wrath ( « Command & Conquer 3: Лють Кейна » на великому і могутньому) знову труїть байку про розборки за дорогоцінний мінерал зеленуватого відтінку. Втім, цього разу події обіграються виключно з точки зору підпільного братства. Протягом тринадцяти рівнів «розлючений» Кейн продемонструє три шматка зі свого життя - до, під час і після Третьої тіберіумную війни.
Пропоновані завдання не блищать різноманітністю. Зачистка території від ворогів, точкове знищення об'єктів, супровід «VIP-персон» - одним словом, стандарт. Причому частина карт нахабним чином запозичена з мультіплєєрной складової оригіналу. Самі ж мережеві баталії стали проходити в більш жорсткою і швидкою манері. Без нових дірок в балансі, особливо беручи до уваги факт збільшення числа виючих сторін, зрозуміло, не обійшлося - вся надія на швидкі патчі.
З ключових нововведень Kane's Wrath варто відзначити появу суперюніта і скірміш-режиму «Перевага». Перші являють собою якісь аналоги «аватарів» з Warhammer 40K: Dawn of War , тобто гігантські машини для знищення всього живого, по одному екземпляру на три «раси». GDI може похвалитися модифікованою версією «Мамонта» - і без того чітерскіх танк навчився автоматично збирати і переробляти дорогоцінний тіберіумом, перевозити до чотирьох загонів озброєних солдатів і розжився триствольний гарматою. У решти все куди скромніше: дивного вигляду техногенне істота NOD програє по бойової потужності навіть титановому павуку прибульців, котрий володіє, крім іншого, здатність до телепортації. «Перевага» також було підглянуто девелоперами у своїх колег з Relic . Мета одиночної забави - захопити якомога більше розкиданих по планеті баз, длубаючись як в тактичному, так і в стратегічному режимах.
***
Фінальні кадри Command & Conquer 3: Kane's Wrath недвозначно натякають на швидке пришестя другий добавки. Не секрет, що Electronic Arts - велика любителька вичавлювати всі соки з популярних френчайз, однак, навіть у випадку з C & C 3, без вдумливої роботи над помилками, досягти комерційного успіху і в третій раз буде ой як важко.
Плюси: старий-добрий C & C-геймплей залишений без змін; колоритні нові юніти.
Мінуси: одноманітність; докучають відеовставкі строго на любителя; Дещо розгублені торішній лиск графіка.
|