Головна » 2017 » Квітень » 20 » Форд драйв: Off Road: Огляд гри
10:17
Форд драйв: Off Road: Огляд гри

Приємно усвідомлювати, що в світі є щось незмінне. Розвивається комп'ютерне «залізо», з'являються нові графічні движки, ігрові моделі і концепції. І все це відбувається з величезною швидкістю - НЕ устежити, якщо не намагатися. А хтось вирішив навіть і не пробувати - і живе за часів Need for Speed і якихось WipeOut . Пам'ятайте таких? 

Двадцять перше століття поставив перед розробниками ігор занадто багато завдань, іноді нездійсненних. Мимоволі захочеш назад, в століття двадцяте. Там все було просто: намалюй десяток трас і стільки ж свинцевих трун на колесах. Придумай, як ці труни будуть між собою взаємодіяти в зіткненні - просто відштовхнутися, або поїдуть повільніше. Ще можна прописати, як «машини» стануть рухатися по різних типах «ландшафту», це вже буде називатися «реалістичною фізикою». І вистачить. 

Ford Racing Off Road - гра, що вийшла в середині 2008-го року, - володіє саме цим набором достоїнств. Правда, до фізики додана ще і модель пошкоджень, але якась вона ... неадекватна реальності. Пояснити це складно, простіше побачити. А так ми отримуємо все те, що можна було в дев'яності спостерігати в залах ігрових автоматів. Так, і забудьте про «Off Road» в назві: бездоріжжі обертається тими ж трасами, тільки злегка присипаними пісочком. Для маскування, мабуть. Плюс натовп - саме натовп - машин, штовхаються в цьому несподівано тісному просторі. 

У виборі заїздів так само тісно. Мультиплеєра немає - відверто застарілий Hot Seat не береться до уваги - і не передбачається. Дійсно, навіщо? У «кар'єрі» - тоскно, але в інших режимах ще сумніше. Інтрига відсутня в будь-яких її проявах. Сюжетної бази у звичайних гонок бути, звичайно, не може, але пару раз в історії ігрової індустрії доводилося зворотне. Шкода, що не в цей. Сюжет розбавив би процес милування на дупи трун з всюдисущим логотипом Ford. 
А все тому, що сам процес водіння тут навіває смуток. Ігри «про те, як я сидів за кермом крутого джипа» вже давно нікому не цікаві, хоча б через те, що багатьом це задоволення доступне і в житті. Навіть діти на це вже не ведуться. Тому що тепер хочеться, щоб були круті трюки і стрибки через прірви з переворотом машини. Або рознесення вщент чергового китайського кварталу. Або високоточний тюнінг, прив'язка до пристроїв зі зворотним зв'язком і боротьба за кожен міліметр корпусу. А мляве штовхання свіжопофарбовані боками - це вже навіть не нудно. Просто ніяк. 

Все вищевикладене запізнилося скрашується більш-менш пристойної картинкою. Так-так, пристойною для двадцятого століття, а ви чого хотіли? Неон, закис азоту, ефект розмиття і повноекранне згладжування? Підіть геть! Хоча б в ту ж NFS Carbon . Тут у нас зовсім інші стандарти, з несамовитими відображеннями і мелкоячеистая небом. Якщо придивитися.
 

***



Судячи за непрямими ознаками, гра створювалася в 2000-2001 роках, а потім довго пролежала на складі. Інших причин для подібного ефекту в голову не приходить. Ну хіба що щось під кодовою назвою «жадібність». 
Uninstall, під щирі побажання грі не окупитися а розробникам взятися нарешті за голову. Або мирно розійтися. Або заснувати миловарний завод. 

Плюси: Їздить, бібікает, штовхається. Спочатку весело. 
Мінуси: Потім раптом відразу сумно і прикро. Як переймешся.

Переглядів: 1103 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar